Questions & Answers

Het antwoord op al je vragen


Covid-19


Welke maatregelen hebben jullie getroffen om de verspreiding van het Corona virus tegen te gaan?

Goede vraag! Onze organisatie voldoet in samenwerking met De Pul aan alle geldende Covid-19 regels aan de hand van het protocol van Koninklijke Horeca Nederland en de Vereniging Nederlandse Poppodia. Een kleine samenvatting:

- De ventilatie van De Pul voldoet aan de hoogste normen voor een poppodium.
- Alle tafels staan minimaal 1,5 meter uit elkaar, het restaurant is ruim opgezet!
- Looproutes staan duidelijk op de grond aangegeven.
- Gasten worden dusdanig geplaatst dat er tussen verschillende huishoudens de benodigde ruimte is.
- Hoewel niet verplicht, zijn er kuchschermen aanwezig, indien gewenst.
- We zijn zoals altijd extra scherp op hygiene.

En vragen daarnaast het volgende van jou als gast:

- Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en de medewerkers.
- Je blijft aan je toegewezen tafel zitten.
- Blijf thuis als je verkouden bent of griepklachten hebt.
- Aan de deur vindt een controlegesprek plaats.
- We kunnen gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheids- en/of griepklachten.
- Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op.
- Was bij binnenkomst grondig je handen.
- Was na het toiletbezoek grondig je handen.  

We vragen je met klem om deze maatregelen te respecteren. Zo maken we er samen met jullie en De Pul een onvergetelijke editie van!

We vinden de Corona situatie nog steeds spannend, ondanks jullie uitgebreide uitleg. Wat nu?

Neem even contact met ons op. Bel naar 0413-726441 en we kijken samen naar een oplossing. 


Complete Corona Protocol


Ons Corona Protocol is afgeleid van het protocol Koninklijke Horeca Nederland en Vereniging Nederlandse Poppodia en Festivals.

Het Big Boys Corona protocol Algemeen
1. We handhaven met deurbeleid en toezicht op naleving van de regels.  
2. We zijn extra alert op de regels van sociale hygiëne (voor bedrijven met een Drank en Horecawet vergunning) in relatie tot waarborgen van de 1,5 meter.  
3. We zorgen voor maximale bedrijfshygiëne, vooral in de keuken en sanitaire voorzieningen.
4. We reinigen tafels, stoelen en menukaarten grondig als gasten het bedrijf hebben verlaten.  
5. Waar nodig werken we met markeringen om de 1,5 meter aan te geven, en om looproutes aan te geven.
6. We plaatsen alle tafels minimaal 1,5 meter uit elkaar.
7. Verschillende huishoudens aan één tafel kunnen voldoende afstand van elkaar bewaren.
8. We instrueren de medewerkers over de hygiënische maatregelen (bv. handen wassen) die zij in acht moeten nemen, voorzien ze van hygiënische hulpmiddelen (bijvoorbeeld desinfecterende middelen en handschoenen).  
9. Als er updates komen op deze afspraken worden die zo snel mogelijk gecommuniceerd.  

Het Big Boys Corona protocol voor werknemers  
1. Als je verkouden bent of griepverschijnselen hebt; blijf thuis en kom niet werken.  
2. Leg de hygiëneregels en de procedure rond uitserveren en afruimen aan de gasten uit bij het voorstellen van jezelf als gastvrouw/heer.  
3. Houd 1,5m afstand, zowel in de ruimten waar alleen het horecapersoneel komt (bijvoorbeeld de keuken) als in de ruimten waar ook gasten komen.  4. Voorkom ophoping van gasten bij binnenkomst, weggaan en tijdens de back stage tour.
5. Wijs zowel gasten als je collega’s erop als de regels niet na worden geleefd.  
6. Keuken: Werkplekken moeten 1,5 meter van elkaar worden gerealiseerd.  
7. Medewerkers wassen tenminste iedere 30 minuten hun handen conform voorschriften RIVM.  
8. Werkoppervlakten dienen ieder uur gereinigd te worden.  

Het Big Boys Corona protocol voor gasten  
1. Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en de medewerkers.
2. Groepen tot 8 personen worden aan één tafel geplaatst. Hiermee verklaar je uit één huishouden te komen.  
3. Er zijn kuchschermen aanwezig. Deze kunnen indien gewenst geplaatst worden tussen gasten uit verschillende huishoudens aan dezelfde tafel.
4. Je blijf aan je toegewezen tafel zitten.
5. Blijf thuis als je verkouden bent of griepklachten hebt.  
6. Aan de deur vindt een controlegesprek plaats.
7. We kunnen gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheids- en/of griepklachten.  
8. Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op.  
9. Was bij binnenkomst grondig je handen.  
10. Was na het toiletbezoek grondig je handen.  

Het Big Boys Corona protocol voor leveranciers  
1. Houd 1,5 meter afstand van de medewerkers die de goederen in ontvangst nemen.  
2. Kom niet aan de deur met verkoudheids- en/of griepklachten.  
3. Laad de goederen uit en zet deze op een daar voor aangewezen plaats inclusief pakbon en neem zelf 1,5 meter afstand van deze plek. 


Tafelindeling


Voor hoeveel personen kunnen we reserveren?

Reserveringen kunnen worden gedaan vanaf 4 personen. Daarboven kan eigenlijk elk gastenaantal, al nemen we voor gezelschappen met meer dan 16 personen even contact met je op. Wil je met meer dan 100 personen komen, bel dan maar even. 

Word je bij andere mensen aan tafel geplaatst?

Nee. Je reserveert met een gezelschap waarmee je een hele fijne avond wil beleven en je bepaalt zelf wie dat zijn. Wellicht maak je nieuwe vrienden tijdens je weg naar het toilet, maar je zit alleen met mensen aan tafel die je zelf gevraagd hebt. Vrienden of niet. 

Kunnen we ook met twee personen komen eten?

Reserveren kan alleen vanaf 4 personen. Het concept komt dan het beste tot zijn recht, maar wellicht nog belangrijker is dat wij het logistiek niet goed genoeg kunnen organiseren met tafels voor twee personen.

We willen graag aan een ronde tafel zitten, kan dat?

Eigenlijk niet, maar speciaal voor jullie maken we een uitzondering. Grapje. Iedereen zit aan een ronde of ovale tafel, dat vinden we zelf het gezelligst.  


Reserveren


Ik heb gereserveerd via de site, maar nog geen bevestiging gekregen. Hoe kan dat?

Door instellingen in je Internet browser, kunnen bepaalde berichten geblokkeerd worden. Omdat het systeem via Resengo ingericht is, kun je ook altijd op je Resengo account kijken (als je die al aangemaakt hebt).  

Het kan zijn dat een gedeelte van de communicatie in je SPAM box terecht komt, vanwege de instellingen in je mail.  Mocht je toch twijfels hebben, mail ons dan gerust even.

Kunnen we onze datum wijzigen?

Als je geluk hebt. Wanneer een datum vol zit, kunnen we daar vanzelfsprekend geen tafels meer bij zetten. Daarnaast moeten we de vrijgekomen tafel nog kunnen bezetten. Alles even in overleg dus.

We willen het gastenaantal wijzigen. Kan dat nog?

Als je geluk hebt. We hebben een maximaal gastenaantal per avond en daar kunnen we niet van afwijken. Stuur daarom even een mail. Wanneer je afzeggingen krijgt, ben je zelf vrij om voor de vrijgekomen plek iemand anders te vinden.



Betaling


Waarom moeten we vooraf betalen?

De vooruitbetaling is noodzakelijk vanwege een aantal redenen. We zijn niet bij machte het risico te dragen wanneer er mensen niet op komen dagen. De investeringen voor zo’n pop-up restaurant liegen er niet om en mensen zeggen tegenwoordig (is onze ervaring) makkelijk af. Stel dat het regent, of er komt een ander leuk feestje voorbij. Verder verwachten we dat de tafels uitverkocht raken, waarbij elke no-show dus ook echt zonde is.

Probeer het te vergelijken met de aankoop van een concert ticket. Dit heeft ook een minimaal aantal inschrijvingen nodig om van start te kunnen gaan. En deze betaal je ook direct bij reservering. Ook wij garanderen terugbetaling van de tickets wanneer het event niet doorgaat. 

Kunnen we ons geld terug krijgen als we niet komen?

Nee, je krijgt geen geld terug. Je bent in overleg vrij om de kaarten aan iemand anders over te dragen, of natuurlijk andere tafelgenoten te zoeken. Helaas kunnen we geen no-show accepteren, zoals ook aangegeven bij de vraag hierboven.

Kunnen we een factuur krijgen?

Natuurlijk. Stuur hiervoor even een mail met de factuurgegevens. 



Dieetwensen


We hebben een zwangere bij het gezelschap. Is dat een probleem?

Natuurlijk is dat geen probleem. We willen voor iedereen een fantastische avond verzorgen, ook wanneer je geen alcohol drinkt en op moet letten met wat je eet. Ook als je in blijde verwachting bent, ga je een culinaire topavond tegemoet. Ook al moeten we dan extra ons best doen.    

We hebben een zwangere bij het gezelschap. Krijgen we dan korting?

Nee.

We hebben te maken met een allergie/dieetwens, kunnen jullie hier rekening mee houden?

Natuurlijk. Geef het even aan bij opmerkingen, op de avond zelf vragen we het nog een keer. Voor de meest voorkomende allergieën/dieetwensen (vegetarisch, halal, glutenintolerant, lactoseintolerant, schaal/schelpdieren, noten) hebben we altijd een alternatief menu. Mocht je specifieke wensen hebben, neem even contact met ons op.

Krijgen we korting als we bijvoorbeeld vegetarisch eten? Of geen wijn drinken?

Nee.

Wat nu als je een gerecht niet lust of iets niet lekker vindt?

Geen probleem, geef het van tevoren even aan bij de reservering. Lust je een gerecht wat we bereid hebben niet, laat het dan meteen weten aan onze gastheren en gastvrouwen.


Overig


Waar moeten we rekening mee houden met betrekking tot warme kleding?

Natuurlijk zorgen we altijd voor een behaaglijke tafel met een fijne temperatuur. Houd er wel rekening mee dat we een BBQ pop-up restaurant beleving neerzetten, waardoor je er verstandig aan doet rekening te houden met een ontvangst/afsluiting in de buitenlucht. En we hebben gelezen dat het in de winter vaak wat kouder is dan in de zomer.

Is de locatie goed bereikbaar, ook wat betreft parkeergelegenheid?

Een perfect verzorgde avond betekent ook dat we meedenken in het vervoer naar onze locatie. We bieden service aan, maar we berichten jullie ook op tijd over de makkelijkste route en parkeermogelijkheden als dit nodig is. 

Op de hoogte blijven?
Geschoten door
Gevangen door
Gegrild door
Gebakken door