Questions & Answers

Het antwoord op al je vragen


Tafelindeling


Voor hoeveel personen kunnen we reserveren?

Reserveringen kunnen worden gedaan vanaf 4 personen. Daarboven kan eigenlijk elk gastenaantal, al nemen we voor gezelschappen met meer dan 16 personen even contact met je op. Wil je met meer dan 100 personen komen, bel dan maar even. 

Word je bij andere mensen aan tafel geplaatst?

Nee. Je reserveert met een gezelschap waarmee je een hele fijne avond wil beleven en je bepaalt zelf wie dat zijn. Wellicht maak je nieuwe vrienden tijdens de ontvangstborrel of op je weg naar het toilet, maar je zit alleen met mensen aan tafel die je zelf gevraagd hebt. Vrienden of niet. 

Kunnen we ook met twee personen komen eten?

Reserveren kan alleen vanaf 4 personen. Het concept komt dan het beste tot zijn recht, maar wellicht nog belangrijker is dat wij het logistiek niet goed genoeg kunnen organiseren met tafels voor twee personen.

We willen graag aan een ronde tafel zitten, kan dat?

Eigenlijk niet, maar speciaal voor jullie maken we een uitzondering. Grapje. Iedereen zit aan een ronde of ovale tafel, dat vinden we zelf het gezelligst.  


Reserveren


Ik heb gereserveerd via de site, maar nog geen bevestiging gekregen. Hoe kan dat?

Door instellingen in je Internet browser, kunnen bepaalde berichten geblokkeerd worden. Omdat het systeem via Resengo ingericht is, kun je ook altijd op je Resengo account kijken (als je die al aangemaakt hebt).  

Het kan zijn dat een gedeelte van de communicatie in je SPAM box terecht komt, vanwege de instellingen in je mail.  Mocht je toch twijfels hebben, mail ons dan gerust even.

Kunnen we onze datum wijzigen?

Als je geluk hebt. Wanneer een datum vol zit, kunnen we daar vanzelfsprekend geen tafels meer bij zetten. Daarnaast moeten we de vrijgekomen tafel nog kunnen bezetten. Alles even in overleg dus.

We willen het gastenaantal wijzigen. Kan dat nog?

Als je geluk hebt. We hebben een maximaal gastenaantal per avond en daar kunnen we niet van afwijken. Stuur daarom even een mail. Wanneer je afzeggingen krijgt, ben je zelf vrij om voor de vrijgekomen plek iemand anders te vinden.



Betaling


Waarom moeten we vooraf betalen?

De vooruitbetaling is noodzakelijk vanwege een aantal redenen. We zijn niet bij machte het risico te dragen wanneer er mensen niet op komen dagen. De investeringen voor zo’n pop-up restaurant liegen er niet om en mensen zeggen tegenwoordig (is onze ervaring) makkelijk af. Stel dat het regent, of er komt een ander leuk feestje voorbij. Verder verwachten we dat de tafels uitverkocht raken, waarbij elke no-show dus ook echt zonde is.

Probeer het te vergelijken met de aankoop van een concert ticket. Dit heeft ook een minimaal aantal inschrijvingen nodig om van start te kunnen gaan. En deze betaal je ook direct bij reservering. Ook wij garanderen terugbetaling van de tickets wanneer het event niet doorgaat. 

Kunnen we ons geld terug krijgen als we niet komen?

Nee, in principe niet. Je bent in overleg vrij om de kaarten aan iemand anders over te dragen, of natuurlijk andere tafelgenoten te zoeken. Helaas kunnen we geen no-show accepteren, lees de uitleg bij de vooraf betaling. Is er sprake van aantoonbare overmacht, dan gaan we natuurlijk met je in gesprek. 

Kunnen we een factuur krijgen?

Natuurlijk. Stuur hiervoor even een mail met de factuurgegevens. 



Dieetwensen


We hebben een zwangere bij het gezelschap. Is dat een probleem?

Natuurlijk is dat geen probleem. We willen voor iedereen een fantastische avond verzorgen, ook wanneer je geen alcohol drinkt en op moet letten met wat je eet. Ook als je in blijde verwachting bent, ga je een culinaire topavond tegemoet. Ook al moeten we dan extra ons best doen.    

We hebben een zwangere bij het gezelschap. Krijgen we dan korting?

Nee.

We hebben te maken met een allergie/dieetwens, kunnen jullie hier rekening mee houden?

Natuurlijk. Geef het even aan bij opmerkingen, op de avond zelf vragen we het nog een keer. Voor de meest voorkomende allergieën/dieetwensen (vegetarisch, halal, glutenintolerant, lactoseintolerant, schaal/schelpdieren, noten) hebben we altijd een alternatief menu. Mocht je specifieke wensen hebben, neem even contact met ons op.

Krijgen we korting als we bijvoorbeeld vegetarisch eten? Of geen wijn drinken?

Nee.

Wat nu als je een gerecht niet lust of iets niet lekker vindt?

Geen probleem, geef het van tevoren even aan bij de reservering. Lust je een gerecht wat we bereid hebben niet, laat het dan meteen weten aan onze gastheren en gastvrouwen.


Overig


Waar moeten we rekening mee houden met betrekking tot warme kleding?

Natuurlijk zorgen we altijd voor een behaaglijke tafel met een fijne temperatuur. Houd er wel rekening mee dat we een BBQ pop-up restaurant beleving neerzetten, waardoor je er verstandig aan doet rekening te houden met een ontvangst/afsluiting in de buitenlucht. En we hebben gelezen dat het in de winter vaak wat kouder is dan in de zomer.

Is de locatie goed bereikbaar, ook wat betreft parkeergelegenheid?

Een perfect verzorgde avond betekent ook dat we meedenken in het vervoer naar onze locatie. We bieden service aan, maar we berichten jullie ook op tijd over de makkelijkste route en parkeermogelijkheden als dit nodig is. 

Op de hoogte blijven?
Geschoten door
Gevangen door
Gegrild door
Gebakken door